Friday 22 July 2011

MajLis Resepsi

Setelah majlis nikah,khatam Quran dan malam berinai berlalu,kini majlis persandingan yang diadakan pada keesokan harinya iaitu pada 05 Disember 2009..Hmm pagi2 cuak sket rasanye bila gerimis mengundang...huhu..mjur kjap je..pagi2 jgk kitaorg di mandikan oleh beberapa orang yang arif yang mana situasi nie dipanggil mandi pengantin..tapi x leh la kitorg upload pic2 kt sni ek..paham-paham je la...hehehe
So majlis sanding diadakan tepat jam 11 pagi..memang agak meriah la situsi2..dengan perarakan pengantin lelaki di iringi paluan kompang smua terasa betul-betul menjadi raja sehari..hehehe..so nie la serba sdikit pic hari bahagia yang kami dpt kongsi dengan korang semua...















Family Mr.Hubby

My Family

Possing kt Kamar Beradu la....hehehe




Singgahsana Raja Sehari








Sebahagian Hantaran 11 : 9


























So majlis selesai kira-kira kul 2 pm..hmm dptla jgk rest jap..tp kne smbg plak mlm2..citer bab majlis mlm nie yg aku x bape nk ada mood skit..kitaorg siap plan lg ape nk wat pd mlm majlis memotong kek dan jgk karoke..klu dlu2 siap ada live band lg..tp skrg org slesa undang group karoke je..mlm2 aku pn dh angan2 nk wat majlis ala-ala romantik g2..yeala angan2 mlm2 nk diterangi chaya lilin shj sambil diiringi lagu2 romantik smsa mnuju ke pntas utama..kt pnts nnt br on smua lmpu....br nmpk romantik kn...hehehe...then slesai je upacara potong kek akn diserikan lg dgn prtunjukkan bunga api...tp malangnya ktika br shj nk pakai gaun mlm2.tup-tup black out dalam kul 7 g2...alamak....x smpt lg aku nk brsiap...Mr.hubby pn dah nmpk smart ngan coat nye ape suma..so kne tunggu la plak..tunggu punya tunggu letrik still x lg..fuhh bape lama aku nk tunggu nie..gram dh dalam ati..muncung pun dh sdepa..huhuhu...Tetamu pun dh ada yg dtg....Jam dh mnunjukkan kul 9..tp still x tanda2 letrik akan pulih..aku pun naik bengang la trus salin baju biasa je..time2 jgn ckpla..mmg ilang mood hbs..last2 family aku pjuk je truskan majlis n wat yg simple..mmg aku x mood dh nk trun..tp memandangkan ank2 buah aku dh brsusun kt tpi tangga sambil pgang lilin,aku pn cair hati jgkla secair lilin2..huhuhu...yeala,family aku smua dh berusaha nk realisasikan impian aku..nak x nak aku pn kne truskan..trpksala salin baju smula smbil makeup sndr di tgh kglapan...huhuhu..last2 majlis trpaksa d wat brhampiran ruang hdpn tangga umah krn pntas utama mmg glap glita..hmm korang tgk2 la pic aku nie..sdih bukan..tp nie la kngn yg x bleh lupa dlm hdp...huhuhu













puteri-puteri Comel








kalau korang perhatikan kek kahwin kitaorg,mmg korang perasan kan betapa hodohnya la wrna kek aku..buta warna ape??huhuhu..tp aku x marah..sbbnye kt sini la aku nk citer ngan korang smua..smggu sblm mjlis aku sndr g order kek ngn kakak aku..kt daerah2 cuma ada 2 buah kdai kek je..so x bnyk choice la..bila dh brpuas ati dgn apa yg aku nak ngn bg byrn deposit srta sewa pralatan suma,ktorg pun blk..kiranya ptg sblm mjlis2 abg aku la g amik kek2..aku pun x tengok2 dh smpila saat2 tiba...korang taula,mlm2 mmg aku dh bad mood tang x karan nie..tetiba time brjalan mnuju ke meja kek aku mmg trkejut beruk ah..apesal kek aku lain??mcm2 aku duk ngomel smbil brjalan..dahla x mood bab karan, tambah pula ngn kek kawin aku..lagi ah brtmbh2 bad mood aku..huhuhuhu..korang tau x...aku pilih kek colour gold p x..so aku plih la colour cream n coklat muda utk hiasan bunga..tapi apa yg korang tgk wrna kek aku??bila masa plak aku order kaler coklat cadbury ngan pink ni???panas dh ati aku...kne plak aku order 4 tingkat..yg trpacak dpn mata just 3 tgkat je..sapa dia x panas ati...huhuhuhu..tp aku wat muka cool je...pas majlis aku duk bising ah..kakak aku pn nek heran cz kitorg order len dpt len plak..huhuhu...aku ingt nk g serang dh kdai kek2 esoknye nk baling kek2 suma g muka diorg..wahhh baran jugak aku yea..yeala sapa x naik angin..kita dh bayar mahal2 tp nie yg kita dpt..mjur x order fresh cream..klu x sayang ah..tp mak aku x bg kuar umah 3hr pas kwin..besala adat...huhuhu..soknye abg aku je g hntr sewa pralatan bhrga RM100 then duit akn dipulangkan..tp aku nek geram lg dia bg just RM50 je..kek sebijik yg trtinggal pn dia ada bg skali..alasan kek trtinggal sbb time2 bz sgt..x smpt nk chck..huhuhu..mjur time2 besday Mr.Hubby..kek2 la jd sbg besday cake..huhu..time2 aku x sbr dh nk g jmpa tuan kdai2..last2 time aku nk blk KL je dpt singgah kjap..yeala lama2 kang trtinggl flight aku..huhu...apelg kat kdai2 mmg sora aku je la dgr..staff lain suma lari mnyorok kt dpur..mcm2 alsn diorg bg tp aku x tima pn..yeala nk biznis nie kne la pndai jg customer..mjur bos dia x..klu  x ngan dia skali aku baham..huhuhu..sakit jiwa tul la time2..mjur ada sdikit ksbrn aku x smpai brkasar...yeala kita nk majlis kita nmpk meriah n smpurna..skali seumur hdp kn..tp xpela,len x aku x jejak kaki dh g sana...huhuhuhu...KENANGAN...!!!!

No comments:

Post a Comment