Wednesday 17 August 2011

14/02/2010

Hmmm...lama bebenor aku x update blog nie..huhuhu..besala bnyk sgt blog..2 yg kne tggu turn...hehehe..xpela jnji aku update jgk..kurang2nye xla smpai naik bersawang blok aku nie..hehehe..so bnyk dh citer aku share ngn korang tang prjalanan hdp yg masih pjg lg utk dikongsikan..so ari nie aku nk kongsi ngan korang tang majlis sambut menantu disebelah family Mr.Hubby kat Pasir Puteh Kelantan...dah 2 bulan melayari bahtera, baru sekarang berkesempatan utk mngadakan majlis..maklumlah, selain faktor jarak yg jauh,kesibukkan kerjaya masing-masing pn kne amik kira..so apa yg pntg smua majlis berjalan lancar..Alhamdulillah....

















ala-ala pahlawan melayu g2...hehehe



Blah malam br kitaorg wat majlis potong kek yang dihadiri ahli keluarga terdekat..yeala wat simple je la..lgpn letih  seharian tadi pn x ilang lg..huhu..apepn thanks utk sume family yg bersama mnjayakan majlis ini...luv u olls..... 



 

No comments:

Post a Comment