Tuesday 27 September 2011

Bunga-bunga CinTa

aiiiseeyyy....lain mcm je tjuk aku nie kn...cam minah jiwang g2..ahaks...ala leekksss ahhh...besala klu kt sdang bahagia...kompom smua org msti ada mood jiwang...x gitu???ngeh...ngeh...ngeh....eleh ada ah2 yg xnk ngaku...ekekekeke....bkn ape,kekadang x salah kita share kbahagiaan kita ngan org d sekeliling kita kn..biar sm2 tumpang bahagia...amin..tp ada jgk org yang x sng ati tgk kbahagiaan kita..x taula kt mana silapnya....besanya org jnis mcm nie org yg punya HASAD DENGKI....x bleh tgk org lain senang skit..tp ingatla,kita hidup di dunia ini hanya menumpang sahaja..bila-bila masa kita akan dijemput utk kembali padaNya...jgnla biarkan hiasan dunia dan hasutan syaitan mengaburi mata kita..sntsla beringat padaNya....Rugi andainya kita meninggalkan dunia ini tanpa ilmu dan amal...
Hmmmmm melencong jauh pulak aku nie..hehehe..bkn ape x salah kita muhasabah diri..kekadang benda gini yang snts mengingatkan kita agar kita tidak lupa or lalai.... so kt sni aku nk share la ngan korang saat2 bahagia aku setelah bergelar seorang ISTERI...Alhamdulillah,kebahagiaan sentiasa mengiringi perjalan kehidupan kami...biasalah kalau ada sedikit salah phm dlm rumah tangga..2 smua asam garam dlm kehidupan...apa yg pnting kita snts mendoakan khdupan yang lbih baik brsama pasangan kita..apepn aku bersyukur padaNya diatas kurniaanNya kpdku seorang SUAMI yang begitu sempurna di mataku....Alhamdulillah.....amin...


Lepak at Cameron Highlands







Kita makan dlu...NoodLe StaTioN





Time Raya 2010



My Hubby Besday - Tasik iDamaN



 

No comments:

Post a Comment