Sunday 17 April 2011

Cinta anTaRa BeNua

Bila bercrita tang CINTA nie kekadang wat aku trsnyum sndiri...yeala orang lain jatuh cinta bila 1st time jmpa or date sesama..aku plak lain..mentang-mentang zaman Y2K adalah zaman siber, aku pn brtmu CINTA di alam cyber..hehe..majula knon..kehkehkeh..alkisahnya mcm nie..time2 aku brgelar student lg..yela bila jd seorg mahasiswa, hidup kt pn x tntu arah..dgn busy assgmntnye,test, Midterm ape suma, so dlm pale otak nk siapkn smua2 dgn cpt..hehe..cara nk siapkn assgmnt mstila salah satu gna Tenet..yela nk cr informasi kn..so kt cyber Cafe la port aku nk cr mklumat..hehe..smbil2 search tenet2,aku pn mnum air ah smbil nyelam..target aku CHATTING..kehkehkeh..tp aku x jmpa CINTA aku time chatting2..tp aku trbc emel yg bertarikh 15/06/2004 di krim ntah mamat mana aku pn xknl..nk kenalan kononya..hehehe..aku pn just balas la dgn seringkas yg mgkin..time2 ayat mmg nmpk sgt ah aku jnis ala2 tomboy sket..(x ilang lg sifat remaja2)..hehe..xdenye nk ngayat power2 sket..x prsaan lg time2..hehe..rupa2nya mamat td dpt emel aku dr kakak aku..mayb diorg pnh chatting kot..(wah akak aku pn reti jgk nk chat2 nie yea)..ekekeke..

so ktorg just brbalas emel..mamat2 pn time2 duk study x jauh dr kampus aku..(cinta kampus ah nie)..hehe...dh sthun brlalu,x pnh calling or msg gna hndset,tetiba 01/08/05 tergerak ati aku nk usha mamat nie gna msg..aku pn mula ah main ayat..nk ngayat kne ah gna yg power2..tup-tup dpt respon..kehkehkeh...lpas 1 msg je ktorg trus mlekat ngn tpon 24jm sari x renggang..duk sengih-sengih bila bc msg sorang2..mmbr housemate aku pn nek heran tgk aku yg buang tbiat..hehe..time msg2 la timbul rs cinta n syang antra ktorg...Fuhh braninya tanggung risiko duk main cinta wlpn x pnh jmpa..x ke naye klu kne mamat2 jongang ke..hodoh..(mcm aku nie lawa sgt..kehkehkeh..test tinggi katakan...hahaha)..tp bila cinta dh brputik, 2 suma blkg citer...hehe..then 12/08/05, mamat2 amik kputusan nk jmpa...wah time2 rs nk gugur jantung..Dap Dip Dup rs...cmane nk jmpa nie..mcm2 brmain kt pikiran..
Last2 dlm kul 1700 pm mamat 2 pn smpila parking kt dpn umah sewa aku wlpn mulanye dia trlajak jauh jgk..hehe..msk keta je,aku mmg x brani lg duk toleh muka mamat2..tp dia slmber je tgk aku..wah makin kcut prut aku..then ktorg pn jalan la tnpa arah tujuan ikut stereng keta2..(muka x brani tgk lg)..hehe..dh puas round2, ktorg pn gi la isi mnyk keta..yeala, brjalan tnpa tujuan, xke hbs mnyk keta..wahahaha..Haaa time nie la aku amik ksmptn tgk muka dia time dia g kaunter byrn..bila tgk je....terus aku tersenyum meleret...Fuhh syukur.....ensem jgk mamat nie yea...x rugi aku...hahahaha...ms2 br la aku brani duk tgk2 mka dia..(acu korang bayangkan klu korang tmpt aku then kne lak mamat yg hodoh n jongang...x rs nk trjun keta je)...hahahaha...round pnye round smpi mlm br la dia hntr aku blk...amin...selamat jgk dgnnya...hehehe..nk tau, nie la mamat yg brjaya aku miliki...hehe..jangan jeles...!!!kahkahkah.....

amacam???ok x test aku???hehehe...pandai jugak kan aku cari...cheh...ada ah2 yg mula nk jeles...hehehe..ala Rilex ah...Kumbang kan bukan sekor...ekekekeke









Hmm...sekarang kita sambung lak ceritera cinta kitaorg nie...Romantika De Amor gitu...hehehe

No comments:

Post a Comment