Sunday 17 April 2011

era Y2K

Haaa...era milinium org cakap..bkn aku ckp ah...hehe...era brmula zaman kewanitaanku...(eh sblm nie laki ke??)kehkeh..zaman org kata kita boleh dah pikir baik buruk bnda yang kt wat...di zaman inilah aku bnyk merantau ke negeri org..yeala nk cari ilmu katakan...brtahun-tahun aku terperap kt negeri org akhirnya segulung ijazah brjaya aku perolehi...(wah bijak jgk aku ek...yeala tringat org2 tua kata,ank yg nakal2 la yg plg brakal)...hehehe....so dgn sgulung ijazah nie la aku brjaya membuktikan aku seorang manusia yang berguna...ahaks..tgk la pic2 aku time zmn study nie...hehe..



 Zaman Kuliah..ryndunye saat2...hehe


 Time nie kat bilik kuliah pun sempat possing...hehehe...maklumlah lecturer kan besa lmbt masuk...amik ksmpatan ah smua...






pic nie plak kenangan time bergelar student jugak...besa lah darah muda...pic pn nmpk sikit zaman keremajaan...hehehe...apepn kenangan masa study dulu memang best giler la...korang pun mesti penah rasa jugak kan...yeala,study pn study jugak..tapi ada masa kekadang kita.....Enjoy...!!!hehehe











Yeah...akhirnya...dapat jugak aku genggam segulung ijazah...x sia-sia aku study selama nie..yang penting nie smua berkat doa parent n family...Thanks so much...Luv u all....Muaahhksss..so nie bukti aku jgk seorang anak yang berguna....hehehe








so,sekarang semua dah selesai...ki continue citer selanjutnya...still setia ngan citer aku yea...aku pasti korang semua msti tertarik ngan citer aku...tunggu tau....Babaiii......










No comments:

Post a Comment