Sunday 17 April 2011

About Us

wah...wah...ewaaahhh..... rasanya ini adalah blog aku yang ke-4...huhu..msti korang pkirkan apesal la aku bnyk sgt blogspot nie..hehe..bukan ape, stiap blog yang aku wat2 ada sbb trsndiri..yeala mls nk campur adukan biznis n yg peribadi..so aku watla blog bebanyak...hehe...hmm blog nie mayb yg trakhirla..x tau lg nk cipta blog ape..rsnya dh ckup kouta kot..lgpn malas ah nk wat emel bebanyak..yeala korang pn tau kan nk wat blog msti lain2 emel..x leh gna emel yg sm...so dh ada 4 blog, mknanya 4 emel jgkla aku dh cipta..hehe..smpaikan nm2 emel n pswrd pn aku dh lupa..ngeh..ngeh...ngeh...blog nie khas utk my personal la..aku nk cipta blog khas utk smua memori aku dr zmn dlu hnggala skrg..

Pic aku ngn adik2 aku...(sorang je minah...hehehe)



Konon2 berangan nk jd artis...kuikuikui





so,sebelum2 biar aku perkenal empunya blog nie dlu k...nama penuh aku Normala Bt. Ramli...tapi sejak dulu aku guna nama komersil Aiyenz..ntah,aku pun x ingat cmane nama2 leh wujud..yang aku ingat nama2 tercipta tahun 1996 la time aku form 1...hehehe..nk rs glmour kn...tukar ah nm sket...ekekekeke...aku lahir pada 13 Julai tahun 83 bersamaan 2 syawal..cheh aku lahir time raya2..korang ada???kihkihkih...mayb mak aku time2 bnyk sgt kot mkn biskut n juadah raya..2 yang aku cepat je kuar...hehehe..hmm aku xnkla gtau hal aku cr detail..cz pasni korang pn akan tau aku nie siapa sbnrnya..kne tunggu la yea....banyak kisah yang aku nak story nie...so hrp2 korang setia la ek ngn blog aku...hehehe...hmm kt cni korang tgk2 la pic aku time kcik yea...pic Mr.Hubby lum smpt nk upload lg...

No comments:

Post a Comment